دستگاه منبع نور سرد
نوشته شده توسط : ایران ماداس

منبع نور سرد

منبع نور سرد ، نور لازم را در هنگام استفاده از آندوسکوپ های انعطاف پذیر یا سخت، برای دید بخش های مختلف داخل بدن فراهم می کنند. این دستگاه ها که هم در هنگام جراحی و هم در هنگام معاینه با آندوسکوپها از آنها استفاده می شوند حداقل گرما را به بافت منتقل می کنند.

دستگاه منبع نور سرد

دستگاه منبع نور سرد

منبع نور سرد چیست :
منبع نور سرد  نور لازم را در هنگام استفاده از آندوسکوپ های انعطاف پذیر یا سخت برای دید بخش های مختلف داخل بدن فراهم می کنند. این دستگاه ها که هم در هنگام جراحی و هم در هنگام معاینه با آندوسکوپها از آنها استفاده می شوند حداقل گرما را به بافت منتقل می کنند و در عمل های جراحی مانند اندوسکوپ – لاپاراسکوپ –سیستوسکوپی و ... استفاده میشود .

مشخصات فنی

28*8*17  cm  (w × h × d)           ابعاد 1
1kg           وزن            2
 (ساخت کشور آمریکا)LED دارای لامپ 3
70 W 4
11992.5700LUX 5
6,400 K دمای رنگ 6
قابلیت تنظیم شدت نور خروجی توسط ولوم تنظیم 7
عدم تاثیر گذاری بر دمای محیط 8
فاقد تشعشع مادون قرمز و ماورا بنفش 9
دارای کلید پاور ضد آب 10
دارای دستگیره برای جابجایی آسان 11
STROZ کانکشن فیبر اپتیک 12

تفاوت بین منبع نور سرد و گرم منبع نور

منبع نور سرد: منبع نور سرد است استفاده از انرژی شیمیایی, انرژی, انرژی زیستی منبع نور (کرم شب تاب، نئون، رهبری، و غیره.). ویژگی های نوری، چشمک زن بسیار خوب است. هنگامی که جسم ساطع نور، دما بالاتر از دمای محیط است، مانند چراغ استفاده از حفره های الکترونیکی در تاب بودن بهسبهرس کامپوزیت است این نور منبع نور سرد نامیده می شود. معنى سخت LED دیود ساطع نور است electroluminescence همچنین گرما، اما نسبتا کم نقطه منبع نور لامپ های رشته ای. راندمان تبدیل الکترو نوری LED حدود 30 ٪، که بازده کوانتومی داخلی حدود 70% (نزدیک به حد نظری)، راندمان کوانتومی خارجی 50%. (این داده های تجربی، فقط هنوز مقدار دقیق است)

LED  cabinet linear lights .png

داغ منبع نور: استفاده از انرژی گرمایی به منبع نور مانند لامپ رشته ای در دمای 3,000 4, 000 K تحریک هنگام تابش گرما. لامپ های رشته ای 80 تا 90 درصد از تبدیل انرژی می تواند به حرارت، حدود 10% از انرژی به انرژی نور. بنابراین بازده روشن کم است. ما هنوز در درجه حرارت لامپ بر اساس پوسته به عنوان منبع نور سرد و یا گرم منبع نور تعریف شده است. لامپ اطراف سطح درجه حرارت می تواند تنها قضاوت مزایا و معایب لامپ خنک کننده اقدامات.

تمایز بین نور سرد و گرم منابع نوری ما نه تنها از تعریف متمایز می. در واقع ما می گویند که منبع نور سرد روند نور حرارت را تولید نمی کند، اما اشاره به راه نور نه از انرژی حرارتی به انرژی نور تبدیل معنا نیست. لامپ رشته ای معمولی از تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی و تبدیل انرژی گرمایی به انرژی نور است. از دست دادن حرارت بالاست بهره وری پایین روشن، با توجه به روند توسعه فعلی منبع نور سرد نور سفید LED به جای دوران نور گرم است نه دور.





:: بازدید از این مطلب : 1177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: